EK179825 | Odpovědi

EK179825 1.31K Rep.

Dobrý den, v případě zájmu o editaci kontaktu majitele domény postupujte prosím podle návodu zde: https://kb.wedos.com/cs/domeny/editace-kontaktu-domeny.html Fakturační údaje je potřeba změnit...

Zhlédnout otázku
0 Hlasů Vybrána nejlepší odpověď

Dobrý den, změnu fakturačních údajů u nezaplacených objednávek lze provést 2 způsoby: 1a. Jednorázově prostřednictvím odkazu z výzvy k platbě (údaje budou změny pouze u této konkretní...

Zhlédnout otázku
0 Hlasů Vybrána nejlepší odpověď edited answer

Dobrý den, odpověď na tuto otázku najdete zde: https://help.wedos.cz/otazka/navysit-kapacitu-schranek-o-5giga/896/answer/897/

Zhlédnout otázku
0 Hlasů Vybrána nejlepší odpověď

Dobrý den, přihlašte se do zákaznické administrace, přejeďte do detailu webhostingu, v rámci kterého je schránka vedena, a poté si u schránky nastavte nové heslo. Pro administraci emailových...

Zhlédnout otázku
1 Hlas Vybrána nejlepší odpověď

Dobrý den, webhosting je momentálně 15 dni po expiraci a byl z našeho systému z důvodu včasného neuhrazení smazán. Pokud o webhosting máte zájem, je nutné ho znovu objednat zde: https://order.wedos.cz/cs/webhosting/order.html?step=1...

Zhlédnout otázku
0 Hlasů Vybrána nejlepší odpověď changed status

Dobrý den, webhosting bude předán k prodloužení po přijetí platby na náš účet. Služba bude aktivní do 30 minut od prodloužení. Stav Vaších objednávek můžete sledovat zde: https://client.wedos.com/invoicing/orders-list.html

Zhlédnout otázku
0 Hlasů Vybrána nejlepší odpověď changed status

Dobrý den, je mi lito, ale převod prostředků mezí zálohovými účty není možný. Zálohový účet Vám můžeme vynulovat a zbývající prostředky zaslat zpět na účet.

Zhlédnout otázku
0 Hlasů Vybrána nejlepší odpověď changed status

Dobrý den, pro zobrazení starších dokladů je nutné v rozbalovacím seznamu vybrat konkretní archiv (archiv 2020, archiv 2019 atd.)

Zhlédnout otázku
0 Hlasů Vybrána nejlepší odpověď changed status

Dobrý den, podrobný návod na přesun webu od jiného poskytovatele k nám je dostupný zde: https://kb.wedos.com/cs/webhosting/zakladni-informace-webhosting/webhosting-prevod-webu-od-jineho-poskytovatele/

Zhlédnout otázku
0 Hlasů Vybrána nejlepší odpověď changed status

Dobrý den, jelikož u služeb máte nastaveno automatické prodloužení, výzvy k platbě nebyly vygenerovány. V případě zájmu o prodloužení, vyberte konkretní doménu z seznamu zde: https://client.wedos.com/domain/...

Zhlédnout otázku
0 Hlasů Vybrána nejlepší odpověď changed status
Načíst více odpovědí