Dobrý den, v případě zájmu o editaci kontaktu majitele domény postupujte prosím podle návodu zde: https://kb.wedos.com/cs/domeny/editace-kontaktu-domeny.html Fakturační údaje je potřeba změnit...
Zhlédnout otázkuEK179825 | Odpovědi
Dobrý den, změnu fakturačních údajů u nezaplacených objednávek lze provést 2 způsoby: 1a. Jednorázově prostřednictvím odkazu z výzvy k platbě (údaje budou změny pouze u této konkretní...
Zhlédnout otázkuDobrý den, odpověď na tuto otázku najdete zde: https://help.wedos.cz/otazka/navysit-kapacitu-schranek-o-5giga/896/answer/897/
Zhlédnout otázkuDobrý den, přihlašte se do zákaznické administrace, přejeďte do detailu webhostingu, v rámci kterého je schránka vedena, a poté si u schránky nastavte nové heslo. Pro administraci emailových...
Zhlédnout otázkuDobrý den, webhosting je momentálně 15 dni po expiraci a byl z našeho systému z důvodu včasného neuhrazení smazán. Pokud o webhosting máte zájem, je nutné ho znovu objednat zde: https://order.wedos.cz/cs/webhosting/order.html?step=1...
Zhlédnout otázkuDobrý den, webhosting bude předán k prodloužení po přijetí platby na náš účet. Služba bude aktivní do 30 minut od prodloužení. Stav Vaších objednávek můžete sledovat zde: https://client.wedos.com/invoicing/orders-list.html
Zhlédnout otázkuDobrý den, je mi lito, ale převod prostředků mezí zálohovými účty není možný. Zálohový účet Vám můžeme vynulovat a zbývající prostředky zaslat zpět na účet.
Zhlédnout otázkuDobrý den, pro zobrazení starších dokladů je nutné v rozbalovacím seznamu vybrat konkretní archiv (archiv 2020, archiv 2019 atd.)
Zhlédnout otázkuDobrý den, podrobný návod na přesun webu od jiného poskytovatele k nám je dostupný zde: https://kb.wedos.com/cs/webhosting/zakladni-informace-webhosting/webhosting-prevod-webu-od-jineho-poskytovatele/
Zhlédnout otázkuDobrý den, jelikož u služeb máte nastaveno automatické prodloužení, výzvy k platbě nebyly vygenerovány. V případě zájmu o prodloužení, vyberte konkretní doménu z seznamu zde: https://client.wedos.com/domain/...
Zhlédnout otázku