VČ199712 | Odpovědi

VČ199712 672 Rep.

Dobrý den, Pokud stahujete složku skrze webové rozhraní tedy https://webftp.wedos.net/ tak dochází na pozadí k jejímu zazipování a následně až k zahájení stahování. V tomto případě...

Zhlédnout otázku
1 Hlas Vybrána nejlepší odpověď edited answer

Dobrý den, U dané domény nemáte aktuálně nastavené žádné MX záznamy, resp. v tuto chvíli potřebujete pro aktivní přesměrování pošty pouze jeden a to: mxredir.wedos.net. Nicméně,...

Zhlédnout otázku
0 Hlasů Vybrána nejlepší odpověď

Dobrý den, URL přesměrování v zákaznické administraci bohužel nefunguje pro https:// variantu. Řešením by mohlo být provést přesměrování skrze .htaccess umístěný na některém z Vašich...

Zhlédnout otázku
0 Hlasů Vybrána nejlepší odpověď edited answer

Dobrý den, Dle chybové hlášky bude problém v pluginu: "contact-form-builder", zkuste jej případně na FTP deaktivovat přejmenováním jeho složky ve /www/domains/zednictvi-eremias.cz/wp-content/....

Zhlédnout otázku
0 Hlasů Vybrána nejlepší odpověď

Dobrý den, Prestashop můžete provozovat na klasickém webhostingu NoLimit a případně později, pokud si to situace vyžádá, navýšit za běhu na tarif NoLimit Extra. Instalaci lze provést buď...

Zhlédnout otázku
0 Hlasů Vybrána nejlepší odpověď

Dobrý den, Jak dané domény tak i webhosting, který jste zmínila, jsou bohužel psané na stejnou osobu jako je zákaznický účet ve kterém se nacházejí. Tedy nejspíše půjde o původně zamýšleného...

Zhlédnout otázku
1 Hlas Vybrána nejlepší odpověď

Dobrý den, V rámci dvou webhostingů, kdy oba "běží" na stejném technologickém řešení (což oba Vaše webhostingy splňují), by s tím neměl být problém a web by se do databáze měl bez...

Zhlédnout otázku
lasů Vybrána nejlepší odpověď edited answer

Dobrý den, Problém s načítáním emailů se Vám projevuje v našem web. rozhraní https://webmail.wedos.net/ ? Z jiného prohlížeči případně anonymního režimu je problém stejný?

Zhlédnout otázku
0 Hlasů changed status
Načíst více odpovědí