Dobrý den, Pokud stahujete složku skrze webové rozhraní tedy https://webftp.wedos.net/ tak dochází na pozadí k jejímu zazipování a následně až k zahájení stahování. V tomto případě...
Zhlédnout otázkuVČ199712 | Odpovědi
Dobrý den, U dané domény nemáte aktuálně nastavené žádné MX záznamy, resp. v tuto chvíli potřebujete pro aktivní přesměrování pošty pouze jeden a to: mxredir.wedos.net. Nicméně,...
Zhlédnout otázkuDobrý den, URL přesměrování v zákaznické administraci bohužel nefunguje pro https:// variantu. Řešením by mohlo být provést přesměrování skrze .htaccess umístěný na některém z Vašich...
Zhlédnout otázkuDobrý den, Dle chybové hlášky bude problém v pluginu: "contact-form-builder", zkuste jej případně na FTP deaktivovat přejmenováním jeho složky ve /www/domains/zednictvi-eremias.cz/wp-content/....
Zhlédnout otázkuDobrý den, Prestashop můžete provozovat na klasickém webhostingu NoLimit a případně později, pokud si to situace vyžádá, navýšit za běhu na tarif NoLimit Extra. Instalaci lze provést buď...
Zhlédnout otázkuDobrý den, Jak dané domény tak i webhosting, který jste zmínila, jsou bohužel psané na stejnou osobu jako je zákaznický účet ve kterém se nacházejí. Tedy nejspíše půjde o původně zamýšleného...
Zhlédnout otázkuDobrý den, V rámci dvou webhostingů, kdy oba "běží" na stejném technologickém řešení (což oba Vaše webhostingy splňují), by s tím neměl být problém a web by se do databáze měl bez...
Zhlédnout otázkuDobrý den, Problém s načítáním emailů se Vám projevuje v našem web. rozhraní https://webmail.wedos.net/ ? Z jiného prohlížeči případně anonymního režimu je problém stejný?
Zhlédnout otázku