Stačí zde na "helpu" najít nezodpovězenou otázku od jednoho z našich zákazníků a správně na ni odpovědět, pokud odpověď bude správně formulovaná a nápomocná (jednoduše jako by to napsal...
Zhlédnout otázkuLV259412 | Odpovědi
Dobrý den, stačí se připojit přes libovolný FTP klient například náš webFTP (webftp.wedos.net/index.php) A smazat obsah dané složky tedy fromatoz.cz .
Zhlédnout otázkuDobrý den, z webhostingu můžete odesílat zprávy kamkoliv. Ujistěte se že využíváte SMTP odesílání a schránka ze které by měl být mail odeslán existuje na webhostingu případně...
Zhlédnout otázkuDobrý den, naše domény zde nakoupíte za nejnižší možné ceny. Tedy za registraci domény nemáme téměř žádný zisk.
Zhlédnout otázkuDobrý den, ano. U základní varianty webhostingu NoLimit (bez příplatkové služby Extra) a virtuálních serverů provádíme týdenní zálohování, tj. 1x týdně uděláme kopii dat na zálohovací...
Zhlédnout otázkuDobrý den, Službu můžete vypovědět podle návodu zde: https://kb.wedos.com/cs/vypoved-sluzeb.html
Zhlédnout otázkuMáte možnost si aktivovat certifikát Let's encrypt zdarma. Návod na přidání domén do certifikátu naleznete zde: https://kb.wedos.com/cs/webhosting/administrace-webhosting/nastaveni-domen-pro-lets-encrypt-certifikat/...
Zhlédnout otázkuDobrý den, stačí na webhostingu přidat domény jako alias a vytvořit jim potřebné složky na webhostingu viz: https://kb.wedos.com/cs/webhosting/kombinace-aplikaci.html Díky nastavení...
Zhlédnout otázkuDobrý den, takovéto e-maily jsou velice běžné. Každopádně existuje jich tolik druhů že nelze vydat jednoduchý oběžník a upozornit na pár adres. Nejlepší je v případě nejistoty nás...
Zhlédnout otázkuDobrý den, pokud je doména zaregistrována není možné její název měnit. Je potřeba doménu koupit novou.
Zhlédnout otázku