Dobrý den, Pokud máte zájem o https bude potřeba objednat příplatkovou službu "podpora HTTPS na doméně SNI", která je zpoplatněna 10 kč/měs bez DPH. Nastavení můžete provést podle návodů...
Zhlédnout otázkuMV270050 | Odpovědi
Dobrý den, stránky mi nyní jdou načíst v pořádku, zkuste prosím vyčistit prohlížeč, případně použít jiný / anonymní režim. Pravděpodobně se jedná pouze o problém v cache Vašeho...
Zhlédnout otázkuDobrý den, podobný problém byl již řešen zde https://help.wedos.cz/otazka/plna-email-schranka/4660/
Zhlédnout otázkuDobrý den, kontaktujte nás pomocí formuláře zde https://hosting.wedos.com/cs/cform.html nebo na online chatu a specifikujte problém. Děkujeme.
Zhlédnout otázkuDobrý den , kdy se Vám tato hláška zobrazuje a o jakou se jedná doménu? Sdělte nám prosím podrobností. Případně nás kontaktujte pomocí formuláře zde https://hosting.wedos.com/cs/cform.html...
Zhlédnout otázkuDobrý den, S tímto problémem Vám nejlépe pomůžeme na online chatu, případně nás kontaktujte pomocí formuláře zde https://hosting.wedos.com/cs/cform.html , kde nám budete moc sdělit více...
Zhlédnout otázkuDobrý den, Váš web je nyní pod https aktivní. Pokud se však na svůj web stále nemůžete pomocí protokolu https připojit, zkuste vyčistit cache paměť prohlížeče, případně zkusit...
Zhlédnout otázkuDobrý den, jaký nastal problém při placení ? Webhosting i s doménu ve Vašem zákaznickém účtě vidím, proto nejde provést nová registrace.
Zhlédnout otázkuDobrý den, nyní jsem Vám nastavil dns servery na shoptet, změna se projeví do 48 hodin.
Zhlédnout otázkuDobrý den, stejný dotaz byl již zodpovězen zde https://help.wedos.cz/otazka/jak-obnovim-vychozi-htaccess/222/
Zhlédnout otázku