Už mi je vše přeposlal, ale nikde v těch emailech není jeho prihlasovaci udaje a heslo k zakaznické administraci , ty potrebuji
Zhlédnout otázkuPS277580 | Odpovědi
Zákazník zadné nové heslo nemá... asi jsme se nepochopili.... Zaregistroval jsem zákazníkovi domenu a webhosting na jeho kontaktní udaje, na jeho email mu prislo potvrzení o vyzvě k zapacení...
Zhlédnout otázkuZaregistrovali jsme tedy ted spolecne s budoucím majitelem domeny jeho ucet a koupili mu domenu, tak abysme mohli udělat online převod, kde prosím najdeme jeho číslo WEDOS-NDS + to čílo, které...
Zhlédnout otázkuDěkuji, takže to musím udělat následovně ? 1 ) Vytvorím podle navodu : https://kb.wedos.com/cs/zakaznicke-centrum/sprava-domenovych-kontaktu/ identifikator a tím vznikne novému majiteli kontakt...
Zhlédnout otázkuDěkuji, čili to musím udělat všechno, upravil jsem si tedy postup jak toho docílit, prosím jestli byste mi to mohl jen zkontrolovat ? at to mohu provést, následovně : 1 ) Vytvorím podle navodu...
Zhlédnout otázkuDěkuji za info - je poslední věc na kterou se potřebuji zeptat: Převedl jsem tedy: 1 ) Fakturacní udaje 2 ) Předání domeny cz - kde jsem vytvořil novému majiteli identifikator a převedl na...
Zhlédnout otázkuDěkuji a jak si zákazník založí svůj učet ? Když doménu i webhosting už bude mít pak převedený ode mě. Dá se mu vytvořit učet ( z jeho svolením ), bez toho aniž by si musel objednat...
Zhlédnout otázkuDěkuji, poslední věc: 1 ) Převedl jsem tedy zákazníka https://vyskovepracevlasaty.cz/ kompletně k němu - domenu i webhosting vcetne fakturacních udaju atd. Chtěl bych jen ověřit, že je ted...
Zhlédnout otázkuDěkuji, provedeno, ted by tedy měla byt celková služba kompletne převedena, je to tak ? V mé zakaznické administraci uz tam nemam ani domenu ani hosting. Děkuji za info
Zhlédnout otázku