JK81475 | Odpovědi
Dobrý den, klient outlook a Wedos mail se jednoduše nastaví podle manuálu: https://help.wedos.cz/navody/webhosting/e-mailovy-klient-microsoft-outlook-office-365/ Příchozí pošta: IMAP, odchozí...
Zhlédnout otázkuDobrý den, máte nastavené HTTPS na doménu? Pokud ne, nastavte si na doménu HTTPS, počkejte až se vygeneruje certifikát a instalaci zkuste znova. webhosting > VÁŠ HOSTING > https > nastavení...
Zhlédnout otázkuDobrý den, příště stačí přihlásit se do databáze a v tabulce options přepsat siteurl a home zpět na http.
Zhlédnout otázkuDobrý den, joomlu si můžete nainstalovat na subdoménu a tak otestovat jestli jede podle toho jak chcete. Osobně bych se vyhnul nahrávání videa na server. Web se tak pomalu bude načítat. Videa...
Zhlédnout otázkuDobrý den, v tomto případě Vám bude stačit webová vizitka. Zakupte si webhosting NoLimit (miniweb by mohl taky stačit, bude ale lepší ten Nolimit) a dejte přístup firmě která Vám tam ten...
Zhlédnout otázkuDobrý den, přes FTP přejmenujte všechny pluginy (př: Elementor Pro_0) pluginy se deaktivují. Následně otestujte připojení do administrace. Pokud přístup do administrace půjde, postupujte aktivací...
Zhlédnout otázkuDobrý den, web jede na WordPressu. Web jsem projel a vše se mi zobrazuje správně. O jaký prohlížeč se jedná, který to zobrazuje špatně?
Zhlédnout otázkuDobrý den, chyba je v tom že se web nemůže připojit k databázi (MySQL). Přes FTP se podívejte jestli je v config.php zapsaný tento název databáze d44834_ohwp. Rychlejší pro vás bude smazat...
Zhlédnout otázku