Dobrý den, po připsání platby se webhosting aktivuje automaticky po 30 minutách. Aktuálně je již funkční.
Zhlédnout otázkuPH86865 | Odpovědi
Dobrý den, pokud se můžete dostat do administrace, tak změnu logovacího emailu najdete na URL https://client.wedos.com/client/login-update.html Pokud se již nedostanete ani do administrace, tak...
Zhlédnout otázkuDobrý den, pokud máte již nějaká data na miniwebu, tak v rámci editace miniwebu je i možnost Export miniwebu. Tím si stáhnete všechny soubory a adresáře ve formátu .zip. Následný přesun...
Zhlédnout otázkuDobrý den, pokud jde o změnu fakturačních údajů, tak se to již řešilo zde https://help.wedos.cz/otazka/chybne-fakturacni-udaje/428/answer/441/
Zhlédnout otázkuDobrý den, v tomto případě musíme situaci řešit z naší strany. Váš požadavek na změnu již evidujeme i v našem systému. Bude tedy dořešena přes email. V případě, že by někdo další...
Zhlédnout otázkuDobrý den, v tomto případě stačí upravit kapacitu jednotlivých schránek na výchozí hodnotu. Výchozí hodnota je prázdné místo. Zde je to podrobně popsáno https://kb.wedos.com/cs/emaily/administrace-schranek.html...
Zhlédnout otázkuDobrý den, ideální řešení je použít tzv. oprávněného uživatele, kdy nasdílíte svou službu do jiného účtu WEDOS. Stále jí máte pod kontrolou a nikomu nebylo třeba poskytnou heslo....
Zhlédnout otázkuDobrý den, login je název schránky i s částí za @, takže to máte správně. Heslo není viditelné ani zpětně získatelné. Lze si jej pouze obnovit v administraci. Návod na správu schránek...
Zhlédnout otázkuDobrý den, není to problém. Řešilo se to již zde https://help.wedos.cz/otazka/prejmenovani-hostingu/605/
Zhlédnout otázkuDobrý den, provedl jste přesun domény do jiného účtu https://kb.wedos.com/cs/domeny/presun-authid.html. Změnou účtu nedojde automaticky ke změně majitele domény. To se pak řeší ještě...
Zhlédnout otázku