Po zprovoznění shoptetu na své doméně mi nefunguje mail

Vyřešeno3.84K zhlédnutíDomény
0

Po zprovoznění shoptetu na své doméně mi nefunguje mail , píše mi to nelze doručit . 550 5.1.1 <****@**********.cz>: Recipient address rejected: User unknown in virtual mailbox table

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 3. 4. 2020
0
46.16K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Můžete mít web i e-maily na rozdílném místě, zde se jedná o nastavení DNS. To je třeba provést na DNS serverech. Protože máte nastavené DNS servery Shoptet, tak je třeba toto nastavení provést na DNS serverech Shoptet. Je třeba tedy o nastavení požádat Shoptet, my do jejich DNS serverů zasahovat nemůžeme. Lze si i nastavit naše DNS servery, pak bychom nastavení mohli provést my, ale zase bychom museli nastavovat u nás směřování webu na webhosting u Shoptet. Nejrychlejší řešení nyní bude požádat Shoptet o nastavení těchto MX záznamů.

1 wes1-mx1.wedos.net
1 wes1-mx2.wedos.net
10 wes1-mx-backup.wedos.net

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 3. 4. 2020
Prohlížíte 1 ze 8 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.