Po zprovoznění shoptetu na své doméně mi nefunguje mail
Po zprovoznění shoptetu na své doméně mi nefunguje mail , píše mi to nelze doručit . 550 5.1.1 <****@**********.cz>: Recipient address rejected: User unknown in virtual mailbox table
8 Answers
Můžete mít web i e-maily na rozdílném místě, zde se jedná o nastavení DNS. To je třeba provést na DNS serverech. Protože máte nastavené DNS servery Shoptet, tak je třeba toto nastavení provést na DNS serverech Shoptet. Je třeba tedy o nastavení požádat Shoptet, my do jejich DNS serverů zasahovat nemůžeme. Lze si i nastavit naše DNS servery, pak bychom nastavení mohli provést my, ale zase bychom museli nastavovat u nás směřování webu na webhosting u Shoptet. Nejrychlejší řešení nyní bude požádat Shoptet o nastavení těchto MX záznamů.
1 wes1-mx1.wedos.net
1 wes1-mx2.wedos.net
10 wes1-mx-backup.wedos.net