Poštovní schránka

Vyřešeno669 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den, mám problém s tím, že mi z mého eshopu nechodí maily na poštovní schránku s doménou registrovanou u vás. Když zadám například můj osobní mail, vše přijde v pohodě. Když tam zadám ale mail s vlastní doménou, nic nepřijde. Nevěděl byste co mám udělat? Eshop je registrován na té samé doméně.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 2. 12. 2020
0

Zdravím,

pravděpodobně nemáte nastavené MX záznamy na hosting WEDOSu. Neměnil jste DNS servery nebo jiné nastavení? V administraci si můžete záznamy prověřit pomocí diagnostiky. Zák. administrace – konkrétní doména – levé menu – diagnostika

JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 2. 12. 2020
Prohlížíte 1 ze 2 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.