Poštovní schránka

Vyřešeno248 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den, mám problém s tím, že mi z mého eshopu nechodí maily na poštovní schránku s doménou registrovanou u vás. Když zadám například můj osobní mail, vše přijde v pohodě. Když tam zadám ale mail s vlastní doménou, nic nepřijde. Nevěděl byste co mám udělat? Eshop je registrován na té samé doméně.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď

Dobrý den,
o jaký webhosting se jedná?

A kde to zjistím prosím?

0

Zdravím,

pravděpodobně nemáte nastavené MX záznamy na hosting WEDOSu. Neměnil jste DNS servery nebo jiné nastavení? V administraci si můžete záznamy prověřit pomocí diagnostiky. Zák. administrace – konkrétní doména – levé menu – diagnostika

Vybral nejlepší odpověď

Dobrý den, mám to nastavené jako vy v přiložené fotografii. Tak nevím, v čem by to mohlo být.

Prohlížíte 1 ze 2 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.

Kategorie