Nastavení mail účtu

Vyřešeno2.04K zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den, jeden ze dvou vytvořených účtů nefunguje a vrací hlášku „Authentication failed“. Stále jsem přesvědčený o správnosti hesla, neb je stejné pro oba účty. Prosím, můžete poradit? Lze případně heslo resetovat a obnovit? Děkuji A.Musil

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 23. 6. 2021
0
55.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Co se týče Thunderbirdu, zkontrolujte prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/
Zkontrolujte také porty:

Kombinace portů a zabezpečení :

IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL

nebo

IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 25 STARTTLS

Zkuste použít různé porty a zabezpečení.
Zkuste toto nastavení odebrat a znovu přidat.

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
MV270050 Odpověděl na otázku 23. 4. 2021
Prohlížíte 1 ze 6 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.