NEfunkční email
Dobrý den,
před časem jsme komunikovali e-mailem.
Zopakuji – po nezaplacení faktury, o které jsem netušil došlo k vypnutí webu i e-mailu.
Nezaplacení bylo způsobeno tím, že notifikace chodila na email, který se nepoužívá a přihlašovací údaje nikdo nezná.
Nyní jsem se konečně dostal do administrace systému, ale nemohu najít, kde změnit heslo k emailu.
Můžete mi poradit ?
Duda
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 14. 8. 2020
5 Answers
Ano, tam jsem to zadal.
Stačí to ?
Když se totiž dívám na objednávku, tam jsou údaje původní. Navíc teď na každé jinak.
Jakou mám jistotu, že to za rok nedopadne stejně?
Role: Zákazník
MV270050 publikoval nový komentář 31. 7. 2020