NEfunkční email

107 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

před časem jsme komunikovali e-mailem.

Zopakuji – po nezaplacení faktury, o které jsem netušil došlo k vypnutí webu i e-mailu.

Nezaplacení bylo způsobeno tím, že notifikace chodila na email, který se nepoužívá a přihlašovací údaje nikdo nezná.

Nyní jsem se konečně dostal do administrace systému, ale nemohu najít, kde změnit heslo k emailu.

Můžete mi poradit ?

Duda

Role: Zákazník
Odpověděl na otázku
0
10.32K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments
Odpověděl na otázku
0

Děkuji, heslo jsem změnil, již funguje.

Mám ale ještě problém s nastavením objednávek, aby se sitauace za rok neopakovala.

V seznamu objendávek vidím dvě – doména a hosting.

U domény jsem údaje změnil, ale u hostingu to nejde. Dle Vašich informací, lze údaje změnit dokud nezaplatím.

Takže za rok dostanu opět výzvu na nefunkční email, nebudu vědět, že mám zaplatit a služby mi zastavíte. Pak zaplatím a údaje zase nebudu moci změnit.

Co s tím ?

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0
10.32K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

fakt. údaje změníte pro  webhosting zde

Role: Podpora
Odpověděl na otázku
0

Ano, tam jsem to zadal.

Stačí to ?

Když se totiž dívám na objednávku, tam jsou údaje původní. Navíc teď na každé jinak.

Jakou mám jistotu, že to za rok nedopadne stejně?

Role: Zákazník
publikoval nový komentář

Fakt. údaje lze mít pro každou službu jiné, případně je lze hromadně změnit dle https://kb.wedos.com/cs/zmena-fakturacnich-udaju-sluzeb/ po změně Vám bude vytvořena nová výzva s novými údaji

0

Díky, nashle.

Ostatní požadavky v emailech prosím ignorujte.

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno

Categories