NEfunkční email
Dobrý den,
před časem jsme komunikovali e-mailem.
Zopakuji – po nezaplacení faktury, o které jsem netušil došlo k vypnutí webu i e-mailu.
Nezaplacení bylo způsobeno tím, že notifikace chodila na email, který se nepoužívá a přihlašovací údaje nikdo nezná.
Nyní jsem se konečně dostal do administrace systému, ale nemohu najít, kde změnit heslo k emailu.
Můžete mi poradit ?
Duda
5 Answers
Dobrý den,
heslo k emailu lze změnit dle https://kb.wedos.com/cs/webhosting/administrace-webhosting/e-maily-administrace-schranek/
Děkuji, heslo jsem změnil, již funguje.
Mám ale ještě problém s nastavením objednávek, aby se sitauace za rok neopakovala.
V seznamu objendávek vidím dvě – doména a hosting.
U domény jsem údaje změnil, ale u hostingu to nejde. Dle Vašich informací, lze údaje změnit dokud nezaplatím.
Takže za rok dostanu opět výzvu na nefunkční email, nebudu vědět, že mám zaplatit a služby mi zastavíte. Pak zaplatím a údaje zase nebudu moci změnit.
Co s tím ?
Ano, tam jsem to zadal.
Stačí to ?
Když se totiž dívám na objednávku, tam jsou údaje původní. Navíc teď na každé jinak.
Jakou mám jistotu, že to za rok nedopadne stejně?