NEfunkční email

Vyřešeno866 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

před časem jsme komunikovali e-mailem.

Zopakuji – po nezaplacení faktury, o které jsem netušil došlo k vypnutí webu i e-mailu.

Nezaplacení bylo způsobeno tím, že notifikace chodila na email, který se nepoužívá a přihlašovací údaje nikdo nezná.

Nyní jsem se konečně dostal do administrace systému, ale nemohu najít, kde změnit heslo k emailu.

Můžete mi poradit ?

Duda

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 14. 8. 2020
0
55.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

fakt. údaje změníte pro  webhosting zde

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 14. 8. 2020
0

Díky, nashle.

Ostatní požadavky v emailech prosím ignorujte.

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 31. 7. 2020
0

Ano, tam jsem to zadal.

Stačí to ?

Když se totiž dívám na objednávku, tam jsou údaje původní. Navíc teď na každé jinak.

Jakou mám jistotu, že to za rok nedopadne stejně?

Role: Zákazník
MV270050 publikoval nový komentář 31. 7. 2020
0

Děkuji, heslo jsem změnil, již funguje.

Mám ale ještě problém s nastavením objednávek, aby se sitauace za rok neopakovala.

V seznamu objendávek vidím dvě – doména a hosting.

U domény jsem údaje změnil, ale u hostingu to nejde. Dle Vašich informací, lze údaje změnit dokud nezaplatím.

Takže za rok dostanu opět výzvu na nefunkční email, nebudu vědět, že mám zaplatit a služby mi zastavíte. Pak zaplatím a údaje zase nebudu moci změnit.

Co s tím ?

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 31. 7. 2020
0
55.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

heslo k emailu lze změnit dle https://kb.wedos.com/cs/webhosting/administrace-webhosting/e-maily-administrace-schranek/

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
MV270050 Odpověděl na otázku 31. 7. 2020