NEfunkční email
Dobrý den,
před časem jsme komunikovali e-mailem.
Zopakuji – po nezaplacení faktury, o které jsem netušil došlo k vypnutí webu i e-mailu.
Nezaplacení bylo způsobeno tím, že notifikace chodila na email, který se nepoužívá a přihlašovací údaje nikdo nezná.
Nyní jsem se konečně dostal do administrace systému, ale nemohu najít, kde změnit heslo k emailu.
Můžete mi poradit ?
Duda
5 Answers
Ano, tam jsem to zadal.
Stačí to ?
Když se totiž dívám na objednávku, tam jsou údaje původní. Navíc teď na každé jinak.
Jakou mám jistotu, že to za rok nedopadne stejně?
Děkuji, heslo jsem změnil, již funguje.
Mám ale ještě problém s nastavením objednávek, aby se sitauace za rok neopakovala.
V seznamu objendávek vidím dvě – doména a hosting.
U domény jsem údaje změnil, ale u hostingu to nejde. Dle Vašich informací, lze údaje změnit dokud nezaplatím.
Takže za rok dostanu opět výzvu na nefunkční email, nebudu vědět, že mám zaplatit a služby mi zastavíte. Pak zaplatím a údaje zase nebudu moci změnit.
Co s tím ?
Dobrý den,
heslo k emailu lze změnit dle https://kb.wedos.com/cs/webhosting/administrace-webhosting/e-maily-administrace-schranek/