Nefunkční email po zakoupení webhostingu

Vyřešeno3.16K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

po včerejším zakoupení webhostingu k doméně wesa.cz mi přestali chodit emaily na gmail, který mám nastaven na ****@****.cz.

Vrací mi zprávu , že není server správně konfigurován.

Jak prosím mohu změnit nastavení u webhostingu, aby email opětsprávně fungoval ?

Děkuji za brzkou odpověď.

S pozdravem Veselý T.

PS: náhradní email k doručení zprávy :  ****@****m.cz

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
admin Vybral nejlepší odpověď 18. 10. 2019
0

Dobrý den,

děkuji za Vaši pomoc. Mám dotaz ohledně kontroly nastavených MX záznamů. Bohužel se mi ani po další hodině nepromítly do nastavení. Když dám diagnostiku u domény , tak je ve výpisu uvedeno, že nejsou nastaveny MX.

Pokud se dívám do záložky webhosing , tak je vlevo uvedeno :

WWW IPv4
89.221.213.68

WWW IPv6

FTP
231066.w66.wedos.net

MX
wes1-mx1.wedos.net
wes1-mx2.wedos.net
wes1-mx-backup.wedos.net

SMTP(S)
smtp-231066.m66.wedos.net

IMAP(S)
imap-231066.m66.wedos.net

POP3(S)
pop-231066.m66.wedos.net

Webmail
https://webmail.wedos.net/

Bylo by prosím možné vrátit nějak nastavení ještě před objednáním webhostingu , aby mi začal opět fungovat email?

nyní se již při odesílání z druhého emailu neobjevuje zpráva , že je email nedoručitelný, avšak v gmailu se mi bohužel nic nezobrazí.

Předem děkuji za pomoc.

Role: Zákazník
TV62356 publikoval nový komentář 17. 10. 2019
Prohlížíte 1 ze 7 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.