Nefunkční email po zakoupení webhostingu
Dobrý den,
po včerejším zakoupení webhostingu k doméně wesa.cz mi přestali chodit emaily na gmail, který mám nastaven na ****@****.cz.
Vrací mi zprávu , že není server správně konfigurován.
Jak prosím mohu změnit nastavení u webhostingu, aby email opětsprávně fungoval ?
Děkuji za brzkou odpověď.
S pozdravem Veselý T.
PS: náhradní email k doručení zprávy : ****@****m.cz
7 Answers
Dobrý den,
děkuji za Vaši pomoc. Mám dotaz ohledně kontroly nastavených MX záznamů. Bohužel se mi ani po další hodině nepromítly do nastavení. Když dám diagnostiku u domény , tak je ve výpisu uvedeno, že nejsou nastaveny MX.
Pokud se dívám do záložky webhosing , tak je vlevo uvedeno :
WWW IPv4
89.221.213.68
WWW IPv6
FTP
231066.w66.wedos.net
MX
wes1-mx1.wedos.net
wes1-mx2.wedos.net
wes1-mx-backup.wedos.net
SMTP(S)
smtp-231066.m66.wedos.net
IMAP(S)
imap-231066.m66.wedos.net
POP3(S)
pop-231066.m66.wedos.net
Webmail
https://webmail.wedos.net/
Bylo by prosím možné vrátit nějak nastavení ještě před objednáním webhostingu , aby mi začal opět fungovat email?
nyní se již při odesílání z druhého emailu neobjevuje zpráva , že je email nedoručitelný, avšak v gmailu se mi bohužel nic nezobrazí.
Předem děkuji za pomoc.