příchozí emaily

Vyřešeno2.11K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den, dnes jsem založil email kaska@motozazitek, používám klienta EmClient jako meialového správce, po nastavení emailů dle popis se emaily doručí ale příchozí emaily se nedoručí – „důvod je nebyla nalezena a nebo nemůže příjimat emaily.“

nastavení mám

smtp-172707.m7.wedos.net

port : 25

bezpečností zásada : vynutit použití ssl/tls

prosím o inforamci co stím, díky

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 11. 3. 2020
0

Dobrý den, na email jsem se přes bránu přihlásil v pořádku, v nastavení EM clientu funguje

(IMAP) – 143 TLS / STARTTLS
(SMTP) – 587 TLS / STARTTLS

diagnostika mi ukáže že je vše OK

ALE emaily nejde přijímat, pořád píše nebyla nalezena a nebo neexistuje….pls help

Role: Zákazník
JŠ255861 Změnil status na publikováno 3. 3. 2020
Prohlížíte 1 ze 4 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.