příchozí emaily
Dobrý den, dnes jsem založil email kaska@motozazitek, používám klienta EmClient jako meialového správce, po nastavení emailů dle popis se emaily doručí ale příchozí emaily se nedoručí – „důvod je nebyla nalezena a nebo nemůže příjimat emaily.“
nastavení mám
smtp-172707.m7.wedos.net
port : 25
bezpečností zásada : vynutit použití ssl/tls
prosím o inforamci co stím, díky
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 11. 3. 2020
4 Answers
Dobrý den, na email jsem se přes bránu přihlásil v pořádku, v nastavení EM clientu funguje
(IMAP) – 143 TLS / STARTTLS
(SMTP) – 587 TLS / STARTTLS
diagnostika mi ukáže že je vše OK
ALE emaily nejde přijímat, pořád píše nebyla nalezena a nebo neexistuje….pls help
Role: Zákazník
JŠ255861 Změnil status na publikováno 3. 3. 2020