Nepřichází část mailů přes Thunderbird
Zhruba v půlce ledna jsem zjistil, že mi přes Thunderbird nedoráží úplně všechny emaily, které dorazí na webmail. Nastavení u Thunderbirdu jsem prověřil, podle všeho sedí dle instrukcí a nijak jsem ho tedy neměnil. Dřív s tím problém nebyl. Co s tím?
4 Answers
U vlastnich slozek to chapu, ale tyto co pisu jsou defaultni, ty jsem nijak nevytvarel a predtim se „automaticky“ plnily. Jevi se mi to jako nejaka zmena souvisejici s aktualizaci ze strany Thunderbirdu (mj. pisou, ze zabezbeceni TSL/SSL, ktere Wedos pro maily pouziva, je z jejich pohledu uz zastarale), myslel jsem, ze mezi zasvecenci to bude nejak obecneji znamo a poreseno, ale nikde jsem k tomu nic kloudneho nenasel. V jinem klientovi, ktery zkousim, ale nevyhovuje mi uzivatelsky (eM Client) ten problem neni. Zkusim jeste tedy nejak skouknout ty filtry.