Nepřichází část mailů přes Thunderbird

Vyřešeno1.57K zhlédnutíZákaznická administrace
0

Zhruba v půlce ledna jsem zjistil, že mi přes Thunderbird nedoráží úplně všechny emaily, které dorazí na webmail. Nastavení u Thunderbirdu jsem prověřil, podle všeho sedí dle instrukcí a nijak jsem ho tedy neměnil. Dřív s tím problém nebyl. Co s tím?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 26. 3. 2020
0

U vlastnich slozek to chapu, ale tyto co pisu jsou defaultni, ty jsem nijak nevytvarel a predtim se „automaticky“ plnily. Jevi se mi to jako nejaka zmena souvisejici s aktualizaci ze strany Thunderbirdu (mj. pisou, ze zabezbeceni TSL/SSL, ktere Wedos pro maily pouziva, je z  jejich pohledu uz zastarale),  myslel jsem, ze mezi  zasvecenci to bude nejak obecneji znamo a poreseno, ale nikde jsem k tomu nic kloudneho nenasel.  V jinem klientovi, ktery  zkousim, ale nevyhovuje mi uzivatelsky (eM Client) ten problem neni. Zkusim jeste tedy nejak skouknout ty filtry.

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 16. 3. 2020
Prohlížíte 1 ze 4 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.