Proč máme vše zablokováno? Už jsme zkusili vše změnit a nic nefunguje

Vyřešeno983 zhlédnutíWebhosting
0

Proč máme vše zablokováno? Už jsme zkusili vše změnit a nic nefunguje

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 21. 12. 2020
0

Mail od vás chodí, ale odesílání ne.

Zpráva nedošla některým zamýšleným příjemcům.

Předmět:    RE: MV270050 upravil/zveřejnil odpověď – help.wedos.cz

Odesláno:   18.11.2020 15:50

Tito příjemci nebyli zastiženi:

‚WEDOS Internet, a.s.‘ dne 18.11.2020 15:50

Chyba serveru: 550 5.7.1 <milos.chlup@mchtech.cz>: Sender address rejected: mailbox disabled – DEBUG: dom mchtech.cz

Role: Zákazník
JŠ255861 Změnil status na publikováno 21. 12. 2020
Prohlížíte 1 ze 4 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.