Proč máme vše zablokováno? Už jsme zkusili vše změnit a nic nefunguje
4 Answers
Mail od vás chodí, ale odesílání ne.
Zpráva nedošla některým zamýšleným příjemcům.
Předmět: RE: MV270050 upravil/zveřejnil odpověď – help.wedos.cz
Odesláno: 18.11.2020 15:50
Tito příjemci nebyli zastiženi:
‚WEDOS Internet, a.s.‘ dne 18.11.2020 15:50
Chyba serveru: 550 5.7.1 <milos.chlup@mchtech.cz>: Sender address rejected: mailbox disabled – DEBUG: dom mchtech.cz
Role: Zákazník
JŠ255861 Změnil status na publikováno

Vážený zákazníku,
vaše e-mailové schránky
milos.chlup@mchtech.cz
byly zneužity k rozesílání spamu, někdo zřejmě získal do těchto schránek přístup. Z toho důvodu jsou nyní, všechny schránky na dané doméně, zablokovány pro odesílání e-mailů.
Útočník buď uhodl vaše hesla, nebo je získal jinak, například napadením nějakého z počítačů. Je nutno provést antivirovou kontrolu všech počítačů, ze kterých bylo do schránky přistupováno a změnit hesla.
Následně, pokud bude vše v pořádku, budou schránky odblokovány.
Prosím tedy o prověření situace, změnu hesel ke schránkám a následně nás informujte.