Nastavení e-mailu v telefonu (Android)

Vyřešeno5.17K zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den,

snažím se nastavit e-mail v telefonu – Samsung Galaxy A20e, Android 10 – v aplikaci E-mail (6.1.31.2). Vložil jsem potřebné údaje – svou adresu a heslo + POP3 a SMTP adresy ze stránky svého hostingu – a propracoval se pouze k chybovému hlášení „Účet nelze ověřit. Bylo zadáno chybné uživatelské jméno nebo heslo, nebo tento účet nemá povolen přístup k serverům POP3/IMAP. Zkontrolujte nastavení e-mailového účtu na webu a zopakujte akci.“ Je možné takhle nějak zjistit, co a kde mám zadat, aby to celé fungovalo?

Děkuji,

Jiří Bláha

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 25. 1. 2021
0

Děkuju za odpověď, to vše jsem zkoušel ještě před dotazem. Jediná změna, které jsem se dočkal při různých dalších kombinacích, je hláška „Účet nelze ověřit, wes1-imap.wedos.net neodpovídá. (…)“ (we1-imap.wedos.net je ta IMAP/POP3 adresa uvedená v detailech hostingu)

Role: Zákazník
JŠ255861 Změnil status na publikováno 12. 1. 2021
Prohlížíte 1 ze 5 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.