Problém s emaily

2.64K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

před několika dny mi začal můj emailový klient (TheBat) na Win7 hlásit chybu:

Vzájemná identifikace (TLS handshake) selhala. Neplatný certifikát serveru (Vystavitel řetězce tohoto S/MIME certifikátu nebyl nalezen.).

Došlo k tomu po několika letech bezproblémového fungování, beze změny na naší straně, opětovná instalace certifikátu nepomohla. Lze sice zprávy stáhnout v nezabezpečeném připojení, nicméně to dosti obtěžuje.

Stejný klient na Win10 žádné problémy nemá.

Lze to nějak vyřešit?

Děkuji

Petr Hájek

Role: Zákazník
VJ218733 Odpověděl na otázku 18. 3. 2021
0
49.29K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

v klientu je nutné nastavit názvy SMTP a IMAP uvedené v detailu hostingu.

Možné varianty zabezpečení a portů pak jsou:

SMTP
SSL 465
TLS 587

IMAP
SSL 993
TLS 143

Případně zkuste e-mailový účet v klientu odebrat a přidat.

Role: Podpora
PK265670 Odpověděl na otázku 9. 7. 2020
0

Již jsem se zmínil, že klient byl již dříve nastaven a fungoval, včetně názvů SMTP a POP3 (které jsem znovu zkontroloval) i portů (SMTP 465, POP3 995).

Odebrání a přidání účtu nepomohlo.

Role: Zákazník
PK265670 Změnil status na publikováno 9. 7. 2020
0

Jak vidím, žádná odpověď.

Jen připomínám, že problém zcela jistě způsobila změna vašeho certifikátu – do 30.6.2020 vše fungovalo zcela normálně, od 1.7. funguje jen Win10. Win7 hlásí při každém připojení chybu certifikátu.

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 15. 7. 2020
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

používá váš e-mailový klient nějakou cache? Je možné ji vyprázdnit? Zkuste případně jiné kombinace portů a zabezpečení, cílem je obnovit a načíst nový certifikát.

IMAP:
993 SSL/TLS
143 STARTTLS

POP3:
995 SSL/TLS
110 STARTTLS

SMTP:
587 SSL/TLS
465 SSL/TLS
25 STARTTLS

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Odpověděl na otázku 15. 7. 2020
0

Ať děláme, co děláme…

Samozřejmě jsem zkoušel všechny možnosti, různé schránky, různé porty, samozřejmě byl počítač x krát vypnutý, několikrát jsem váš certifikát znovu instaloval, stále se při každém pokusu klienta o stažení zpráv zobrazí chybové hlášení o neplatném certifikátu viz výše.

Role: Zákazník
PK265670 Změnil status na publikováno 20. 7. 2020
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

z jaké IP adresy se k nám připojujete? https://www.mojeip.cz/

V našem webmailu vám vše funguje v pořádku? https://webmail.wedos.net/

Ten webmail jen pro ověření, mohl by případně zobrazit nějakou užitečnou chybu.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Odpověděl na otázku 21. 7. 2020
0

Přidávám se k autoru dotazu s naprosto stejným problémem. Taky Win7 a Bat. Nepomáhá nic z vašich „rad“. Problém je jednoznačně na vaší straně, tudíž Wedosu, ve spojení s Batem. V jiném klientu / Mozilla Thunderbird / to funguje.

Role: Zákazník
MN97293 publikoval nový komentář 10. 9. 2020