Helo command rejected: Access denied (in reply to RCPT TO command)
Dobrý den,
zákazník nemůže odeslat email, vrací se mu to s tímto textem – Netuší někdo, kde je problém? od ostatních zákazníků je to v pořádku, předpokládám, že je problém u tohoto konkrétního, nicméně se jedná o docela důležitého zákazníka, proto bych rád věděl, jak to nastavit/opravit:
This is the mail system at host <a href="http://dd20302.kasserver.com" target="_blank" rel="noopener" data-saferedirecturl="https://www.google.com/url?q=http://dd20302.kasserver.com&source=gmail&ust=1601468624628000&usg=AFQjCNHYl9iIu5DiprtQAiQfHBE8ss-OYQ">dd20302.kasserver.com</a>. I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more recipients. It's attached below. For further assistance, please send mail to postmaster. If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the attached returned message. The mail system <mail@domenauWedos.cz>: host <a href="http://wes1-mx1.wedos.net" target="_blank" rel="noopener" data-saferedirecturl="https://www.google.com/url?q=http://wes1-mx1.wedos.net&source=gmail&ust=1601468624628000&usg=AFQjCNHdRTk_lw40gIVwcGovlIhn79tsOA">wes1-mx1.wedos.net</a>[46.28.106.<wbr />11] said: 554 5.7.1 <<a href="http://dd20302.kasserver.com" target="_blank" rel="noopener" data-saferedirecturl="https://www.google.com/url?q=http://dd20302.kasserver.com&source=gmail&ust=1601468624628000&usg=AFQjCNHYl9iIu5DiprtQAiQfHBE8ss-OYQ">dd20302.kasserver.com</a>>: Helo command rejected: Access denied (in reply to RCPT TO command)
2 Answers
Dobrý den,
přes co emaily odesíláte ?
Přes https://webmail.wedos.net/ lze emaily odesílat ?
Zkontrolujte si nastavení smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/
Zkontrolujte také porty:
Kombinace portů a zabezpečení :
IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL
nebo
IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 25 STARTTLS
Zkuste použít různé porty a zabezpečení.
Dobrý den, asi jsem to špatně popsal, problém je, když se zákazník snaží zaslat mail nám – mail nedojde a zákazník obdrží zprávu výše. Když mail odesíláme my, není problém. Mám ověřeno, že zákazník nemůže odeslat mail na 2 domény (respektive 2 emaily na 2 doménách) vedených u WEDOSu. Bohužel nám emailem zákazník zasílá objednácky, takže je to komplikace pro naší firmu a je v našem zájmu toto vyřešit. Vyzkoušel jsem teď přidat odesílatele do whitelistu v administraci wedosu, uvidím, zda to zabere, nicméně to neznamená, že bych věděl, kde je problém.