Helo command rejected: Access denied (in reply to RCPT TO command)

Vyřešeno111 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

zákazník nemůže odeslat email, vrací se mu to s tímto textem – Netuší někdo, kde je problém? od ostatních zákazníků je to v pořádku, předpokládám, že je problém u tohoto konkrétního, nicméně se jedná o docela důležitého zákazníka, proto bych rád věděl, jak to nastavit/opravit:

This is the mail system at host <a href="http://dd20302.kasserver.com" target="_blank" rel="noopener" data-saferedirecturl="https://www.google.com/url?q=http://dd20302.kasserver.com&source=gmail&ust=1601468624628000&usg=AFQjCNHYl9iIu5DiprtQAiQfHBE8ss-OYQ">dd20302.kasserver.com</a>.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<mail@domenauWedos.cz>: host <a href="http://wes1-mx1.wedos.net" target="_blank" rel="noopener" data-saferedirecturl="https://www.google.com/url?q=http://wes1-mx1.wedos.net&source=gmail&ust=1601468624628000&usg=AFQjCNHdRTk_lw40gIVwcGovlIhn79tsOA">wes1-mx1.wedos.net</a>[46.28.106.<wbr />11] said: 554 5.7.1
    <<a href="http://dd20302.kasserver.com" target="_blank" rel="noopener" data-saferedirecturl="https://www.google.com/url?q=http://dd20302.kasserver.com&source=gmail&ust=1601468624628000&usg=AFQjCNHYl9iIu5DiprtQAiQfHBE8ss-OYQ">dd20302.kasserver.com</a>>: Helo command rejected: Access denied (in reply to
    RCPT TO command)

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
0

Dobrý den, asi jsem to špatně popsal, problém je, když se zákazník snaží zaslat mail nám –  mail nedojde a zákazník obdrží zprávu výše. Když mail odesíláme my, není problém. Mám ověřeno, že zákazník nemůže odeslat mail na 2 domény (respektive 2 emaily na 2 doménách) vedených u WEDOSu. Bohužel nám emailem zákazník zasílá objednácky, takže je to komplikace pro naší firmu a je v našem zájmu toto vyřešit. Vyzkoušel jsem teď přidat odesílatele do whitelistu v administraci wedosu, uvidím, zda to zabere, nicméně to neznamená, že bych věděl, kde je problém.

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
Prohlížíte 1 ze 2 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.

Categories