Proč máme vše zablokováno? Už jsme zkusili vše změnit a nic nefunguje
Proč máme vše zablokováno? Už jsme zkusili vše změnit a nic nefunguje
4 Answers
Dobrý den,
Děkujeme za info a vyřešení daného problému. Odesílání jsem Vám povolil, plně funkční bude nejdéle do 30 minut.
Dobrý den,
co Vám konkrétně nefunguje ?
Zobrazuje se Vám nějaká chyba?
Mail od vás chodí, ale odesílání ne.
Zpráva nedošla některým zamýšleným příjemcům.
Předmět: RE: MV270050 upravil/zveřejnil odpověď – help.wedos.cz
Odesláno: 18.11.2020 15:50
Tito příjemci nebyli zastiženi:
‚WEDOS Internet, a.s.‘ dne 18.11.2020 15:50
Chyba serveru: 550 5.7.1 <milos.chlup@mchtech.cz>: Sender address rejected: mailbox disabled – DEBUG: dom mchtech.cz
Změnili jsme přihlašovací hesla ke všem schránkám a přihlašovací heslo zákazníka.
Antivir bez chyby.
Můžete nás odblokovat?