email odchozí pošta
dobrý den mám nefunkční odchozí poštu na clifford.cz
7 Answers
Dobrý den,
k e-mailové schránce webhostingu se zkuste nejprve přihlásit na WebMailu, a tam otestujte odesílání. Zkontrolujte i složku SPAMu v cílové e-mailové schránce.
Pokud doručování funguje, tak zkontrolujte nastavení thunderbirdu dle
https://help.wedos.cz/navody/webhosting/e-mailovy-klient-mozilla-thunderbird/
Případně účet v klientu odeberte a opětovně přidejte.
Příchozí a odchozí servery je nutné nastavit dle informací v detailu služby webostingu.
Dobrý den,
chtělo by to doplnit více informací – Nejde odesílat z mobilu? Z nějaké poštovní aplikace v počítači? Nebo z webmailu?
Jakou Vám to píše chybu?
dobrý večer používám thunderbird na více místech a tváří se to jako odeslané ale neni doručeno
dobrý den,moje emaily fugurují u příjemců ve spamu.Jak můj email získá parametry spamu.Jedná se o jednotlivě posílané emaily s přílohou .Jsou to PDF faktura a totožným způsobem posílané v minulosti bez komplikací.Tento problém jsem zaregistroval nezávisle u dvou příjemců.
Dobrý den,
e-maily rozesíláte jen z našeho mailserveru, nebo i z jiných serverů? Mohu vám do DNS přidat SPF záznam, který by měl zvýšit důvěryhodnost vašich e-mailů. Případné jiné servery by bylo nutné do DNS záznamu také přidat.
emaily rozesílám jenom z vašeho mailserveru prosím o přidání SPF záznamu.Není možné že problém vznikl s ohledem na aktualizaci oken která plošně okolo tohoto datumu proběhla.
dobrý den,poslední email na info@bombayexpress.cz je doručen do spemu