email odchozí pošta

Vyřešeno1.68K zhlédnutíWebhosting
0

dobrý den mám nefunkční odchozí poštu na clifford.cz

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 6. 3. 2020
0
49.30K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

k e-mailové schránce webhostingu se zkuste nejprve přihlásit na WebMailu, a tam otestujte odesílání. Zkontrolujte i složku SPAMu v cílové e-mailové schránce.

Pokud doručování funguje, tak zkontrolujte nastavení thunderbirdu dle

https://help.wedos.cz/navody/webhosting/e-mailovy-klient-mozilla-thunderbird/

Případně účet v klientu odeberte a opětovně přidejte.

Příchozí a odchozí servery je nutné nastavit dle informací v detailu služby webostingu.

Role: Podpora
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 6. 3. 2020
0

dobrý den,poslední email na info@bombayexpress.cz je doručen do spemu

Role: Zákazník
PK265670 publikoval nový komentář 25. 2. 2020
0

emaily rozesílám jenom z vašeho mailserveru prosím o přidání SPF záznamu.Není možné že problém vznikl s ohledem na aktualizaci oken která plošně okolo tohoto datumu proběhla.

Role: Zákazník
JŠ255861 publikoval nový komentář 24. 2. 2020
0
46.16K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

e-maily rozesíláte jen z našeho mailserveru, nebo i z jiných serverů? Mohu vám do DNS přidat SPF záznam, který by měl zvýšit důvěryhodnost vašich e-mailů. Případné jiné servery by bylo nutné do DNS záznamu také přidat.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Odpověděl na otázku 24. 2. 2020
0

dobrý den,moje emaily fugurují u příjemců ve spamu.Jak můj email získá parametry spamu.Jedná se o jednotlivě posílané emaily s přílohou .Jsou to PDF faktura a totožným způsobem posílané v minulosti bez komplikací.Tento problém jsem zaregistroval nezávisle u dvou příjemců.

Role: Zákazník
KB218908 Změnil status na publikováno 24. 2. 2020
0

dobrý večer používám thunderbird na více místech a tváří se to jako odeslané ale neni doručeno

Role: Zákazník
PK265670 Změnil status na publikováno 21. 2. 2020
0

Dobrý den,

chtělo by to doplnit více informací – Nejde odesílat z mobilu? Z nějaké poštovní aplikace v počítači? Nebo z webmailu?

Jakou Vám to píše chybu?

Role: Zákazník+ Web: https://www.techniciostrava.cz Vizitka: Jsi-li programátor, prohraješ s počítačem, výrobcem HW a uživatelem. Jsi-li tester, prohraješ se všemi.. Programováním i testováním se to snažím vyvrátit :-)
PĎ182625 Odpověděl na otázku 21. 2. 2020