Nepřichází část mailů přes Thunderbird
Zhruba v půlce ledna jsem zjistil, že mi přes Thunderbird nedoráží úplně všechny emaily, které dorazí na webmail. Nastavení u Thunderbirdu jsem prověřil, podle všeho sedí dle instrukcí a nijak jsem ho tedy neměnil. Dřív s tím problém nebyl. Co s tím?
4 Answers
Pokud jste si vytvářel vlastní složky, nic se vám do nich automaticky řadit nebude. Je třeba tam ukládat poštu pomocí filtrů nebo si zvolit výchozí složky ve webmailu https://wmail.wedos.net/ v Nastavení >> Vlastnosti >> Speciální složky
Neukládají se vám e-maily ve SPAM koši nebo v nějakém filtru? Zobrazují se nějaké chybové hlášky?
Nemam tam zadny filtr nastaveny, chybove hlasky nejsou zadne. Fakticky se mi ale krome prichozi a odchozi posty kdyz jsem zkousel nastavovat ucet nove, ostatni podslozky – Nevyzadana posta, Junk emai, Spam nezaplnuji. Obecne pri zadani stahovani bezi na obrazovce vpostred porad „stahovaci kolecko“, coz tedy driv v Thuderbirdu nikdy nebylo.
U vlastnich slozek to chapu, ale tyto co pisu jsou defaultni, ty jsem nijak nevytvarel a predtim se „automaticky“ plnily. Jevi se mi to jako nejaka zmena souvisejici s aktualizaci ze strany Thunderbirdu (mj. pisou, ze zabezbeceni TSL/SSL, ktere Wedos pro maily pouziva, je z jejich pohledu uz zastarale), myslel jsem, ze mezi zasvecenci to bude nejak obecneji znamo a poreseno, ale nikde jsem k tomu nic kloudneho nenasel. V jinem klientovi, ktery zkousim, ale nevyhovuje mi uzivatelsky (eM Client) ten problem neni. Zkusim jeste tedy nejak skouknout ty filtry.