Problém s přihlášením Outlook mobilní appka
Dobrý den,
po změně telefonu máme problém s přihlášením do mobilní aplikace Outlook. Zadáváme IMAP, mejl i heslo jsou správné, taktéž vyplníme ručně nastavení v podobě „imap-238662.m62.wedos.net / smtp-238662.m62.wedos.net a buď hlásí „že email a nebo heslo nejsou správné“, nebo chybu 501.
Poradíte prosím co s tím? Děkuji
2 Answers
Dobrý den,
zkontrolujte prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/
Zkontrolujte také porty:
Kombinace portů a zabezpečení :
IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL
nebo
IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 25 STARTTLS
Zkuste použít různé porty a zabezpečení.
Zkuste toto nastavení odebrat a znovu přidat.
Nebo zkuste přihlášení ještě v https://webmail.wedos.net/ – tím se ověří funkčnost schránky a hesla.
Ještě doplním, že se nejedná o chybu pouze jedné emailové adresy, ale dvou.