Problém s přihlášením Outlook mobilní appka

Vyřešeno639 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

po změně telefonu máme problém s přihlášením do mobilní aplikace Outlook. Zadáváme IMAP, mejl i heslo jsou správné, taktéž vyplníme ručně nastavení v podobě „imap-238662.m62.wedos.net / smtp-238662.m62.wedos.net a buď hlásí „že email a nebo heslo nejsou správné“, nebo chybu 501.

Poradíte prosím co s tím? Děkuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 16. 9. 2020
0

Ještě doplním, že se nejedná o chybu pouze jedné emailové adresy, ale dvou.

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 2. 9. 2020
Prohlížíte 1 ze 2 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.