sales@svatyvavrinec.cz
Dobrý den,
na adrese sales@svatyvavrinec.cz máme problém s IMAP, vše je nastavené tak jak je požadováno a přesto v Outlook/Thunderbird/eM Client nejsme schopni stáhnout obsah poštovní schránky.
Ostatní doménové schránky fungují bez problémů.
Na Webmail se k obsahu sales@ ale dostaneme, je něco co můžeme ještě vyzkoušet?
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 25. 12. 2020
1 Odpověď
Dobrý den,
pravděpodobně se jedná o problém s aktualizací ochrany antiviru/firewallu ESET. Můžete do prověřit dočasným zakázáním ochrany popř. jen zakázáním modulu „Ochrana poštovních klientů“.
Případně ještě zkuste řešení v odpovědi podpory ESET na
https://forum.eset.com/topic/26355-thunderbird-7843-email-fetching-problem/
Role: Podpora
SP58760 publikoval nový komentář 1. 12. 2020