sales@svatyvavrinec.cz

Vyřešeno293 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

na adrese sales@svatyvavrinec.cz máme problém s IMAP, vše je nastavené tak jak je požadováno a přesto v Outlook/Thunderbird/eM Client nejsme schopni stáhnout obsah poštovní schránky.

Ostatní doménové schránky fungují bez problémů.

Na Webmail se k obsahu sales@ ale dostaneme, je něco co můžeme ještě vyzkoušet?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
0
22.95K - WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Dobrý den,

pravděpodobně se jedná o problém s aktualizací ochrany antiviru/firewallu ESET. Můžete do prověřit dočasným zakázáním ochrany popř. jen zakázáním modulu „Ochrana poštovních klientů“.

Případně ještě zkuste řešení v odpovědi podpory ESET na

https://forum.eset.com/topic/26355-thunderbird-7843-email-fetching-problem/

Role: Podpora
publikoval nový komentář

Dobrý den,
ESET jsem vypnul a stav se nezměnil.
Hlavičky zpráv vidím ale obsah nikoliv, na stránkách Webmail je generována chyba (viz Příloha)

Kategorie