Problem s notifikaciami z eshopu
Dobry den,
Obdrzala som objednavku v eshope, ale nedostala som notifikaciu cez email. Taktiez zakaznik nedostal spravu z eshopu ohladom jeho objednavky. Notifikacne emaily nie su v spame, ale obojednavka presla. Podla kontroly uctu, vyzera, ze vsetko funguje spravne. Prosim mozete mi poradit, kde je chyba?
Neviem ci je to chyba vo webhostingu, ale tym ze je problem v prepojeni s eshopom, moze to byt s tym spojene. Dakujem velmi pekne. Jana Jancikova
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
LB285258 Vybral nejlepší odpověď 31. 12. 2020
3 Answers
Dobrý den,
problém může způsobovat samotný OpenCart (CMS ve kterém je eshop vytvořen).
Zkontrolujte si nastavení pošty přes webmail a případně se zkuste obrátit na jejich podporu .
Role: Podpora
LB285258 Vybral nejlepší odpověď 31. 12. 2020
TJ285257 Odpověděl na otázku 28. 12. 2020
ide o domenu ecstaticapparel.com
Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 28. 12. 2020