Mailserver na blacklistu
Dobrý den,
od několika zákazníků se mi nyní vrací odpověď na emaily, že IP 46.28.106.15 (wes1-so1.wedos.net) byla umístěna na blacklist UCEPROTECT Blacklist LEVEL 1.
Co jsem si zjišťoval, tak pokud nebude spam pokračovat, bude IP blokována do 30.5. což je dost dlouhá doba.
Avšak žádného SPAMu si z naší strany nejsem vědom. Může to být způsobeno nějakým jiným zákazníkem, na tomto sdíleném SMTP serveru? Jaký je v tomto případě postup?
Předem děkuji.
3 Answers
Dobrý den,
u blacklistu jsme požádali o delistování. S největší pravděpodobností se bude jednat o spamování jiného zákazníka. Situaci řešíme.
Dobrý den,
předal jsme váš dotaz na technické oddělení, kolegové se na to podívají a poté se vám ozvou na e-mail.
Dobrý den, právě jsem koukal na stav blokace a včera proběhl nějaký další incident.
Blokace je tak nyní prodloužena do 31.5. 22:00.
Nově se přidala také adresa 46.28.106.43.
Prosím už to pro nás trvá dlouho, potřebujeme se zákazníky komunikovat…