Nefunkční logování na webhostingu
Dobrý den,
na webhostingu jsme dočasně aktivovali službu errorlogs a accesslogs, ale ani po hodině se na ftp ve složce log nic nezobrazuje, je třeba ještě zapnout něco dalšího?
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 4. 11. 2019
4 Answers
Ano, logy musejí zpřístupňovat technici ručně. Na VPS je to jiné, tam si můžete vše nastavit podle sebe. Pokud logy z některé hodiny nejsou, byla již příplatková služba ukončena nebo nedošlo k žádné události.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 4. 11. 2019
Dobrý den,
logy vám musejí na FTP zpřístupnit technici, požadavek jim předám. Prosím o strpení.
RM130195 Odpověděl na otázku 18. 10. 2019
Logy máte zpřístupněné.
RM130195 Odpověděl na otázku 18. 10. 2019
Ok, díky za odpověď, nakonec vyřešíme přechodem na VPS. Takže logy musí pokaždé zpřístupnit technici? Viděl jsem tam dnes opět jen logy do cca 3:00. Případně by tam byly v reálném čase u trvale zapnuté služby?
Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 18. 10. 2019