Nefunkční logování na webhostingu

Vyřešeno1.17K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

na webhostingu jsme dočasně aktivovali službu errorlogs a accesslogs, ale ani po hodině se na ftp ve složce log nic nezobrazuje, je třeba ještě zapnout něco dalšího?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 4. 11. 2019
1
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Ano, logy musejí zpřístupňovat technici ručně. Na VPS je to jiné, tam si můžete vše nastavit podle sebe. Pokud logy z některé hodiny nejsou,  byla již příplatková služba ukončena nebo nedošlo k žádné události.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 4. 11. 2019
Prohlížíte 1 ze 4 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.