Kde je online podpora?
1 Odpověď
Dobrý den,
podpora je stále k dispozici 24/7.
Jen upravujeme – měníme primární kanál podpory. Stále se opakující dotazy přes chat nejsou příliš smysluplné a tak jsme chat stále ponechali, ale už není tolik vidět a není na první pohled vidět…
V chatu se opakovalo a opakuje přes 90% všech dotazů a přitom si je každý může najít v podobném fóru a to včetně odpovědi. Je to rychlejší, pohodlnější a účinnější. Nemá význam každý den odpovídat na několik stovek stále stejných dotazů a to jen z důvodu, že klienti nečtou návody. Nyní v našem fóru najdete odpovědi a nemusíte čekat na reakci podpory na chatu. A odpověď na opakující se otázky najdou i další a je to tedy přínos i pro další.
Zároveň v chatu bylo hodně zákazníků velmi nepříjemných a někdy vulgárních, protože ta komunikace byla neveřejná. Jakmile je to nyní veřejné, tak máme zkušenost opačnou. Zákazníci jsou slušní, příjemní a lépe se to řeší. Je to příjemné.
Naopak počet chatů poklesl a řešíme individuální věci. Je to lepší, snazší a funkční. Navíc nyní je spokojenost s chaty prakticky 100%.
Chat je tedy stále k dispozici, ale není „tolik na očích“. Dále je k dispozici kontaktní formulář a e-mail. Vše je v režimu 24/7, ale chceme to nahradit tiketovacím systémem.
Celou zákaznickou podporu chceme nyní upravit a bude nové schéma. Různé varianty, několik novinek a několik vylepšení.
Připravujeme další možnosti a formy podpory, včetně možnosti prioritní podpory pro náročné zákazníky.