Emailový klient | Windows Pošta

Dalším emailovým klientem společnosti Microsoft je Pošta. Jedná se o klienta, který je již v základu operačního systému Windows 10.

Nyní si ukážeme rychlý a jednoduchý postup, jak si do tohoto klienta přidat emailovou schránku, kterou máte vytvořenou na WEDOS.

Emailové schránky si můžete vytvořit dle návodu zde . Pozor! Vytvoření schránky nějakou chvíli trvá, takže po vytvoření schránky je lepší ještě například 5 – 10 minut vyčkat.

Pokud si spustíte klienta a zvolíte „Přidat účet„, tak máte několik možností ale Vy zvolte „Rozšířené nastavení„. Pokud totiž zvolíte pouze „Jiné“ tak s tím tento klient má občas potíže.

Následně je ještě potřeba potvrdit že se jedná o Internetový email

Nyní se nám již otevře okno, kam zadáme údaje emailové schránky.

  • Emailová adresa – Samozřejmě se jedná o název samotné schránky takže například info@domena.tld
  • Uživatelské jméno – Zde zadejte opět název schránky, liší se například v případě lokální domény, nicméně toto není náš případ
  • Heslo – Heslo k emailové schránce, které jste nastavili při vytváření emailové schránky
  • Název účtu – Jedná se o lokální název účtu. který slouží pro Vás k rozlišení účtů, pokud jich máte více, takže například Pracovní email / Soukromý email atp.
  • Zprávy odesílat pod tímto jménem – Jméno, které se zobrazí příjemcům, pokud tedy nechcete aby se zobrazilo „Od: info@domena.tld“ ale například „Od: WEDOS – Podpora
  • Server příchozí pošty – Zde si vyberete POP nebo IMAP, server zjistíte v zákaznické administraci – detail webhostingu – Tabulka Adresy Služeb nebo Vám jsou také zaslány v emailu, který informuje o zřízení webhostingu.
  • Typ účtu – Dle Vaší volby a zadaného serveru zvolíte IMAP nebo POP3
  • Server odchozí pošty – Zde zadáte SMTP server
  • Ostatní nastavení ponechte ve výchozím stavu, tedy zaškrtnuté

Následně již pouze potvrdíte a nyní se Vám do klienta schránka připojí.

Možné problémy

Problém připojení k serveru – Pokud Vám to napíše problém server (SMTP nebo IMAP/POP3), například že se není možné připojit, tak je server špatný a je potřeba ho překontrolovat nebo může být také špatné heslo. Funkčnost schránky a správnost hesla si ověříte přihlášením na https://webmail.wedos.net/

Problém klienta – Někdy se může stát že je chyba samotné aplikace, v takovém případě se vypíše chyba ve stylu Chyba 0x80004005. S touto chybou Vám ale nepomůžeme jelikož je to problém zařízení. Je tedy potřeba obrátit se na podporu Microsoftu.