Blok Galery – nejdou odstranit původní obrázky

Vyřešeno176 zhlédnutíWebSite
0

Dobrý den. Po vložení nových obrázků na místo původních se při přeskakování mezi nimi nakonec objeví i původní obrázy a poté další obrázky z jiného bloku. Lze toto opravit?

Díky.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 24. 4. 2024
0
46.16K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

současné řešení WebSite je koncipováno velice jednoduše a má mnohé nedostatky, jedním z nich je i to, že na stránce by měla být pouze jedna galerie. Můžete jich tam mít více, ale všechny ostatní budou ovládat vždy pouze tu první galerii.

Určitým řešením by bylo vkládat do stránky pouze obrázky, bez možnosti rozkliknutí a listování. A nebo prosím vyčkejte, v nejbližších týdnech se chystáme vydat novou verzi WebSite, která bude nabízet mnoho nových a vylepšených nástrojů.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 24. 4. 2024
0
92.89K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

můžete připojit snímek obrazovky problému? Pozorujete nějakou chybovou hlášku?

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 26. 3. 2024
0

Dobrý den,

asi nejjednodušší bude, když zkusíte v reálu na  www.arnican.cz  v záložce REFERENCE

  • Přeskakuji na další pro prohlížení a objeví se mi hláška  „Failed……
  • A když projdu všechny obrázky, objeví se mi podobná hláška znovu a při dalším pokračování se začnou otevírat obrázky z jiných bloků

Původně jsem chtěl využít rolovací prohlížení – viz první 3 reference, ale při zobrazení té třetí reference mi stránka roluje s předešlými referencemi nad ní…a obraz se přesune na začátek nahoru. Lze odstranit i toto?

Díky za info

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 27. 3. 2024
0
92.89K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Vaši otázku předávám na website oddělení. Bohužel Vám nedokážu dát odhad, kdy se k tomu kolegové dostanou, oddělení je teď vysoce vytížené, ale na podpoře tento problém nejspíš vyřešit nedokážeme.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 27. 3. 2024
0

Je šance, že se toto vyřeší? Všiml jse, si, že podobné dotazy jsou častější. Bohužel jsem tento problém zjistil dost pozdě a nechce si mi vše předělávat/upravovat, když už jsem u cíle.

Díky

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 28. 3. 2024