DNS záznamy – Outlook.com
Dobrý den,
Používám svůj email (historickým nastavením) přes outlook.com.
Zjistil jsem, že mi před pár dny úplně přestala chodit pošta. Ověřoval jsem jsem jak na straně Outlook.com, tak Wedosu.
Když se dívám na DNS záznamy, tak mi přijde, že jsou nahrazeny standardním WEDOS nastavením a ohledně Outlook.com zůstal jen AUTODISCOVERY záznam. Můžete mi prosím vrátit původní nastavení?
Tuším, že to byl nějaký MX záznam s hash ID účtu od Microsoftu. Případně doporučit další nastavení pro správné fungování s Outlook.com účtem (spamové filtry, Exchange pravidla, …)
S pozdravem,
Martin Pešek
1 Odpověď
Dobrý den,
u dns lze zobrazit jaké změny se provedly.
Tedy se zkuste podívat, zda byly záznamy opravdu změněné, či nikoliv.
https://kb.wedos.com/cs/dns/wedos-dns/wedos-dns-historie-zmen/
Návod na nastavením outlooku naleznete zde