Dobrý den, můj web mi přestal fungovat.

Vyřešeno484 zhlédnutíWebSite
0

Kontrolovala jsem přes FTP pluginy (web ze zasekl když jsem aktualizovala verzi WP + pluginy) Bude asi potřeba obnovit zálohu?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 14. 2. 2021
0

Dobrý den, díval jsem se na Váš web a zdá se, že bez problému funguje. Přetrvávaí stále problémy?

Pokud by přetrvávaly, můžete zkusit obnovit zálohu nebo přeinstalovat WordPress podle tohoto návodu.

Role: Zákazník+ Web: https://kb.wedos.com/cs/ Vizitka: Pokud máte nějaký problém, prosím, popište co nejvíce podrobností. Na dotazy typu "nejde mi web, potřebuji ho spravit", se odpovídá velmi těžce - nikdo jiný netuší, jestli využíváte WordPress, Drupal, Joomlu, Prestashop, .., zda se jedná o čistou instalaci nebo nefunguje zaběhnutý web. V ideálním případě přiložte i adresu daného webu, aby se podpora a komunita mohly podívat na konkrétní problém a nemusely si ho představovat. Doporučuji se také podívat na https://kb.wedos.com/cs/ , kde najdete spoustu užitečných rad na vyřešení vašich problémů s webem :)
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 14. 2. 2021
Prohlížíte 1 ze 2 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.