Doména je evidována v jiném zákaznickém účtu
Dobrý den
Chci si zřídit nový hosting, přejít od současného poskytovatele.
Když vyplním všechny údaje a odešlu, hlásí mi to chybu u použité domény:
Doména je evidována v jiném zákaznickém účtu
Přestože jsem přihlášen pod stejným účtem, kde vidím i své používané domény, tedy alespoň když si najedu na volbu DSN.
Všechny tyto domény potřebuji převést na nový hosting.
Kde je problém?
Já se v této problematice moc neorientuji, takže pokud by byla možná nějaká pomoc, ať mě někdo kontaktuje.
*
Děkuji
Robert Veselý
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 16. 4. 2020
1 Odpověď
Dobrý den,
nemáte u nás více zákaznických účtů? Služby musejí být alespoň pro objednávku na stejném účtu. O jakou doménu se jedná?
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 16. 4. 2020