Doména je evidována v jiném zákaznickém účtu

Vyřešeno689 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den

Chci si zřídit nový hosting, přejít od současného poskytovatele.

Když vyplním všechny údaje a odešlu, hlásí mi to chybu u použité domény:

Doména je evidována v jiném zákaznickém účtu

Přestože jsem přihlášen pod stejným účtem, kde vidím i své používané domény, tedy alespoň když si najedu na volbu DSN.

Všechny tyto domény potřebuji převést na nový hosting.

Kde je problém?

Já se v této problematice moc neorientuji, takže pokud by byla možná nějaká pomoc, ať mě někdo kontaktuje.

*

Děkuji

Robert Veselý

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 16. 4. 2020
0
46.16K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

nemáte u nás více zákaznických účtů? Služby musejí být alespoň pro objednávku na stejném účtu. O jakou doménu se jedná?

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 16. 4. 2020