Dotaz na maily
Dobrý den.
nejdou mi dnešním dnem cca 12,00 hod odesílat a přijímat maily.
Děkuji
Bělaška
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 25. 12. 2020
4 Answers
Dobrý den,
tak dle zakázání filtrováni SSL/TLS pomohlo, vyčkáme do nové verze nod32 klienta, děkuji za pomoc
Role: Zákazník
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 25. 12. 2020
JŠ255861 Změnil status na publikováno 1. 12. 2020
Dobrý den, od dnešního odpoledně máme podobný problem, odeslaná pošta se přestala ukládat do složky s odeslanymi zprávami. Do to doby vše fungovalo. Používáme klient Thunderbird. Domény app-doprava.cz a czcargo.cz. IP adresa serveru ze kterého se odesílají emaily je 89.203.149.22. Odeslaná zprava je jinak normálně doručená a zprávy přijímáme.
Děkuji Mach
Role: Zákazník
JŠ255861 Změnil status na publikováno 1. 12. 2020
Dobrý den,
- odesílání v pořádku funguje?
- Jedná se o emailového klienta Thunderbird?
- Víte jakou máte IP adresu?
- Zobrazuje se Vám nějaké chyba?
- O jakou schránku se přesně jedná?
Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Odpověděl na otázku 30. 11. 2020