Dotaz na nefunkční tlačítko – koupit při nákupu mobilem

Vyřešeno1.01K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

prosím Vás chtěla sjem se zeptat, zákaznící i píšou, že jim nejde koupit věci před mobil – pokud kliknou  na detail produktu, kde jsou míry, barva a chtějí dát do košíku – tak se načte jakoby kousek a nic. Nejde to, píšou mi to již od včera od večera.  Když jsem zkoušela přes počítač, tak to mi šlo.  např z mobilu  http://www.hitomat.cz/novinky-ctvrtek-1232020/damske-tmave-modro-zluto-oranzove-vzorovane-letni-saty-new-look-xxxl-50

Celkově se mi zdá, že se celý web na mobilu , ale zdá se mi i ted na počítači načítá dlouho.

Prosím, nemůžete se na to podívat, kde by mohla být chyba?

Děkuji Vám mockrát.  Monika H.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 26. 3. 2020
0

Děkuji Vám moc za zprávu, ted jsem to zkoušela a nechala jakoby načítat dál to KOUPIT – tak za chvíli to spadne do server nenalezen.

Role: Zákazník
PK265670 Změnil status na publikováno 12. 3. 2020
Prohlížíte 1 ze 3 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.