Downgrade služby
Dobrý den,
rád bych se zeptal, jak probíhá downgrade služeb. Např. v případě, kdy mám zřízený webhosting NOLIMIT a downgradoval jsme službu na LOWCOST. U této možnosti je uvedeno (-25Kč/měsíc), znamená to, že se mi v takovém případě přičtou kredity na zákaznický účet?
Děkuji,
O
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 25. 8. 2022
1 Odpověď
Dobrý den,
účinky downgradu služeb na výkon se projeví do 30 minut, ale cena až od dalšího fakturačního období služby. Odečtené peníze na kredity nepřevádíme. Doporučuji tedy LowCost aktivovat těsně před expirací služby, ideálně ale aspoň 4 dny, protože 3 a méně dní před expirací může změny příplatkových služeb provádět pouze zákaznická podpora, kterou o to musíte požádat prostřednictvím formuláře.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 25. 8. 2022