Dynamicka zmena VS
Zdravim,
posledne mesiace som kontaktovany s tym, ze sa nepodarilo sparovat moju mesacnu platbu pretoze som zadal nespravny variabilny symbol, ktory sa kazdy mesiac meni.
V mailovej komunikacii mi vsak ani raz neodpovedali na otazku co sa zmenilo ked doteraz (2 roky) s platbami nebol ziaden problem.
Moja otazka teda znie co sa zmenilo, ci viem mat nejakym sposobom nastaveny trvaly prikaz na mesacne platby, prip. ako zmenit svoje fakturacne obdobie na rocne platby.
2 Answers
Dobrý den,
nezměnilo se nic. Pokud máte fakturační období měsíční, pak se každý měsíc generuje výzva k platbě na prodloužení s jiným variabilním symbolem. Žádné trvalé příkazy ani automatické strhávání jsme neposkytovali. Možná v budoucnu.
Řešení je přes zálohový účet a nastavení automatického prodlužování. Kompletní informace najdete zde -> https://kb.wedos.com/cs/nastaveni-expirace.html
Změna fakturačního období na roční je taktéž možná a realizujete ji v zákaznické administraci v detailu konkrétního VPS (záložka VPS / Dedikované -> ze seznamu vyberete konkrétní VPS – př. vm26797 -> v levém menu – Prodloužení -> Změna období – dole).