E-mail padá do spamu
Dobrý deň,
e-maily od našej spoločnosti naším klientom neustále padajú do spamu a upozorňujú klientov, že môže isť o hrozbu. Dá sa prosím tento problém riešiť?
Deje sa nám to u viacerých e-mailových schránkach, ktoré u Vás máme založené.
1 Odpověď
Dobrý den,
jako první nastavte u domén SPF záznamy dle tohoto návodu.
Pokud problém přetrvá, zkuste získat hlavičku e-mailu doručeného do složky SPAM (tento návod funguje pro Webmail, pro jiné klienty dohledejte návody v jejich dokumentaci). Tu nám zašlete přes formulář spolu s informacemi:
– odkud maily odesíláte (přes náš SMTP server, z PHP na webhostingu, odjinud)
– co nejpřesnější datum a čas odeslání zprávy
– e-mailová adresa odesílatele
– e-mailová adresa příjemce
Pár důležitých poznámek:
- Přes formulář žádejte o prověření teprve když ověříte, že nastavení SPF nepomohlo. Testovací mail, ze kterého získáte hlavičku, zašlete minimálně 1 hodinu po nastavení SPF záznamu.
- Hlavičku zašlete od e-mailu ze složky SPAM, nikoli z odpovídající zprávy z Odeslané pošty.